کد خبر: ۷۳۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲
وکیل بابک زنجانی پس از ثبت نام در انتخابات شوراها گفت: به دلیل جای خالی حقوقدانان در شورا وارد عرصه انتخابات شدم.
ناطقان:رسول کوهپایه زاده وکیل پرونده بابک زنجانی صبح امروز با حضور در محل فرمانداری تهران و ثبت نام برای کاندیداتوری در انتخابات شورای شهر تهران گفت: به عنوان یک وکیل جای  وکلا و حقوقدانان را در شورای شهر خالی می دیدیم و بر همین اساس در صورت اعتماد مردم و راه پیدا کردن به شورای شهر حتما به دور از سیاسی کاری و در کنار سایر اعضا نسبت به ارائه خدمات و پیاده کردن موارد قانونی در مصوبات و نظارت اقدام خواهم کرد.

وی با بیان اینکه به صورت مستقل وارد عرصه انتخابات شدم و هنوز هیچ گروهی برای قرار گرفتن نامم در لیستشان با من مذاکره نکرده است، گفت: یکی از آفت های شورای شهر را سیاسی کاری و نگاه حزبی می دانم و قطعا پس از حضور در شورا از این موارد چشم پوشی می‌کنم.

وکیل بابک زنجانی در مورد آخرین وضعیت پرونده موکلش گفت: رای دادگاه بدوی توسط دیوان عدالت تایید شده و حکم برای اجرا ارسال شده است اما آن چیزی که مهم است رد اموال و یا تسویه بدهی‌ها است که از رجل سیاسی تا مردم عادی همگی بر تسویه بدهی ها و برگشت پول ها به خزانه اجماع دارند.

وی با بیان اینکه با وجود همه محدودیت ها پی‌گیر برگشت پول ها هستیم، تاکید کرد: با وجود محدودیت هایی که وجود دارد و شما می دانید اقداماتی از طرف موکلم با همکاری نهادهای ذی‌صلاح در راستای استرداد اموال انجام شده است.

وکیل بابک زنجانی با بیان اینکه علی رغم همه محدودیت ها در زمینه تسویه بدهی‌ها اقدام خواهیم کرد گفت: در قانون پیش بینی هایی نیز انجام شده که حتی آراء قطعی صادره نیز قابل تغییر هستند و در صورت برگشت پول ها درخواست بازبینی رای را خواهیم داد که باید به تشخیص ریاست قوه قضائیه برسد که در این خصوص اقدامات لازم را انجام داده ایم.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین