کد خبر: ۷۳۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶
مسئول مرکز مدیریت راه استان مازندران گفت: ترافیک در محورهای مواصلاتی مازندران روان است.
ناطقان:محسن هاشمی اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در محورهای مواصلاتی مازندران روان بوده  و یکطرفه شدن هراز در مسیر رودهن به آب اسک از ساعت 14 الی 2 بامداد روز بعدی متحمل به نظر می رسد.

وی با بیان اینکه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 2 بامداد از آب اسک تا رودهن یکطرفه است، تصریح کرد: در صورت تغییر محدودیت های ترافیکی اطلاع رسانی مجدد صورت می‌گیرد.

مسئول مرکز مدیریت راه استان مازندران افزود: در محدوده کار سالار جاده به صورت قیفی شکل شده و از تعداد لاین ها کاسته و به دلیل عدم رعایت تردد در بین خطوط بر حجم ترافیکی افزوده می شود.

هاشمی با اشاره به اینکه تونل باز شده محور سوادکوه در جهت تهران به شمال است که تردد را آسان تر کرد، خاطرنشان کرد: در ارتفاعات بارش برف گزارش شده است و به همراه داشتن زنجیر چرخ تاکید می‌شود.

وی افزود: مسافران برای اطلاعات جاده ای می توانند با سامانه 141 تماس بگیرند و یا از تارنمای اینترنتی www.141.ir استفاده کنند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین