کد خبر: ۷۳۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
بر اساس گزارشها دولت سوریه در پیامی که به واسطه روسیه به رژیم صهیونیستی ابلاغ کرده هشدار داده در صورت هر گونه حمله جنگنده‌های این رژیم علیه خاک سوریه با موشک‌های اسکاد اهدافی شامل پایگاه‌های نظامی، بندر حیفا و کارخانه‌های شیمیایی را هدف قرار خواهد داد.
ناطقان: به نوشته روزنامه الدیار لبنان، دولت سوریه به شکل غیر مستقیم به واسطه روسیه به رژیم صهیونیستی ابلاغ کرده که در پاسخ به هر حمله هوایی این رژیم علیه سوریه و هر جنگنده اسرائیلی که حمله‌ای هوایی علیه خاک سوریه انجام دهد، با موشک‌های اسکاد که هرکدامشان در راس خود نیم تن مواد منفجره دارند پاسخ داده و پایگاه‌های نظامی این رژیم را هدف قرار خواهد داد و اگر اسرائیل اماکن غیرنظامی در سوریه را هدف قرار دهد، سوریه نیز بندر حیفا و کارخانه های پتروشیمی اسرائیل را با موشک‌های اسکاد هدف قرار خواهد داد و همانگونه که اسرائیل از قبل حملات هوایی خود را اعلام نمی‌کند، سوریه نیز هرگز حملات موشکی خود را اعلام نخواهد کرد.

فرماندهی روسیه این مساله را از طرف ریاست جمهوری سوریه به رژیم صهیونیستی ابلاغ و تاکید کرده، صبر سوریه تمام شده و این کشور با وجود جنگ شش ساله ضعیف نیست و عزت و بزرگی خود را حفظ کرده و توان دفاع از خود را دارد.

بر اساس گزارش الدیار، در این راستا ارتش سوریه چهار موشک اسکاد خود را برای شلیک به سمت اراضی اشغالی آماده کرده تا در صورت حملات هوایی اسرائیل از آنها استفاده کند.

رژیم صهیونیستی به شدت از شلیک موشک‌های اسکاد سوریه به سمت پایگاه‌هایش نگران است و بر اساس تصاویر هوایی، نیروی هوایی سوریه 800 موشک اسکاد در اختیار دارد و با توجه به استقرار موشک‌های مقاومت در جنوب لبنان و در مرزهای فلسطین اشغالی احتمالا فرودگاه بن گوریون، بندر حیفا و شهرهای مناطق اشغالی از سوی مقاومت لبنان هدف قرار می‌گیرند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین