کد خبر: ۷۳۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
یوسف خانی با تاکید بر اینکه در هفته دوم فروردین نرخ این محصول پر مصرف کاهش یافته است، بیان داشت: در حال حاضر نرخ هر کیلوگرم این محصول ٧٤٠٠ تومان است.
ناطقان: رئیس اتحادیه پرنده و ماهی ادر رابطه با قیمت مرغ در ایام نوروز بیان داشت: در روزهای ابتدایی سال جدید، نرخ مرغ به دلیل افزایش مصرف با افزایش قیمت مواجه شد اما این مسئله در کوتاه ترین زمان ممکن به حالت عادی بازگشت و در حال حاضر نیز با کاهش هزار تومانی قیمت مرغ مواجه هستیم.

او با تاکید بر اینکه در هفته دوم فروردین نرخ این محصول پر مصرف کاهش یافته است، بیان داشت: در حال حاضر نرخ هر کیلوگرم این محصول ٧٤٠٠ تومان است.

یوسف خانی تاکید کرد: نرخ مرغ زنده ٤٨٠٠ تومان و مرغ آماده طبخ درب واحدهای صنفی به صورت نقدی ٦٧٥٠ تومان است؛ همچنین هر کیلوگرم مرغ درب کشتارگاه به صورت نقدی ٦٦٠٠ تومان است.

رییس اتحادیه پرنده و ماهی نرخ هر کیلوگرم سینه با کتف را ١٢٠٠٠ تومان، ران مرغ با کمر را ٦٩٠٠ تومان و ران مرغ بدون کمر را ٧٤٠٠ تومان اعلام کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین