کد خبر: ۷۳۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۵
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران تأکید کرد که تیمش با اشتباه داور 10 نفره شد.
ناطقان: علی دایی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال سیاه‌جامگان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت: داوری خیلی خوب نبود. در یک صحنه داور باید برای ما کرنر می‌گرفت که چنین تصمیمی را اتخاذ نکذد. همان توپ برگشت و بازیکن ما خطا کرد و از زمین اخراج شد. این اخراج کاملاً درست بود اما اگر داور آن کرنر را می‌گرفت، بازیکن ما اخراج نمی‌شد. متأسفانه با اشتباه داور 10 نفره شدیم.
 
وی ادامه داد: 5 موقعیت مسلم گلزنی داشتیم و می‌توانستیم برنده باشیم. بهتر از سیاه‌جامگان بودیم و موقعیت‌های بیشتری هم ایجاد کردیم. حریف از یک موقعیت نصفه و نیمه استفاده کرد و به جز گل، توپی به سمت دروازه ما نزد. فوتبال همین است و اگر گل نزنی، گل می‌خوری. با اینکه 10 نفره بودیم، بازیکنان ما بازی خوبی به نمایش گذاشتند و به آنها خسته نباشید می‌گویم.
 
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین