کد خبر: ۷۳۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
با تمام شدن تعطیلات نوروزی، پرونده سریال‌های نوروزی سیما هم بسته می‌شود.
ناطقان: در تعطیلات نوروز ۹۶، پنج مجموعه نمایشی از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار و پنج سیما پخش شدند که برخی از این مجموعه‌ها جدید و برخی هم بازپخش بودند. سریال‌های «علی‌البدل»، «مرز خوشبختی»، «دیوار به دیوار» به ترتیب از شبکه‌های یک، دو و سه سیما پخش شدند و مجموعه‌های «دوارن کهن» از شبکه چهار و «شوخی‌کردم» از شبکه پنج باز پخش شدند.

آخرین قسمت از مجموعه تلویزیونی «علی‌البدل» سه‌شنبه (۱۵ فروردین‌ماه) راهی آنتن شبکه یک و پشت صحنه آن نیز چهارشنبه (۱۶ اسفندماه) پخش می‌شود.

سریال «علی‌البدل» به کارگردانی سیروس مقدم در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای، هر شب ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

مهدی هاشمی، مهدی فخیم‌زاده، احمد مهرانفر، حسین محب‌اهری، هادی کاظمی، هومن حاج‌عبدالهی، محمود جعفری، عزت‌الله رمضانی‌فر، بهرام افشاری، فروغ قجابگلی، هدیه آزاده، مهسا باقری، فرشته گلچین، آرزو نبوت، میثم چگینی و محسن تنابنده از جمله بازیگرانی هستند که در سریال«علی‌البدل» ایفای نقش می‌کنند.

همچنین آخرین قسمت از مجموعه تلویزیونی «مرز خوشبختی» که به عنو ان سریال نوروزی شبکه دو سیما در نظر گرفته شده بود، پنجشنبه (۱۷ اسفندماه) راهی آنتن می‌شود.

سریال «مرز خوشبختی» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه‌کنندگی مهران رسام، در ایام عید هر شب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود. این سریال با ایفای نقش بازیگرانی چون پوریا پورسرخ، امیرحسین آرمان، مهدی سلوکی، شهرزاد کمالزاده، سروش جمشیدی، مریم معصومی، جمشید جهانزاده، عباس محبی، مهدی صباغی، فرزانه نشاط‌خواه، رضا یزدانی، جواد زیتونی، عباس محبوب و امیر غفارمنش برای پخش نوروزی در ۱۵ قسمت آماده شده بود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: به طلا و تلاش و عشق ... جوان و گُل و گِل... همه چیز از یک وسوسه شروع می‌شود و به یک وسوسه ختم می‌شود. از رفاقت شروع می‌شود و به رفاقت می‌رسد. داستان مرز خوشبختی داستان انتخاب‌هاست. دوراهی‌ها. زمانی که بر لب مرز ایستاده‌ای. یک سو شاید خوشبختی است و در سوی دیگر هم شاید خوشبختی. انتخاب با توست. و انتخاب نهایت خوشبختی است.

سریال «خانه ما» به کارگردانی سامان مقدم در ۶۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای تولید شده و به همین خاطر این مجموعه علاوه بر ایام نوروز تا پایان اردیبهشت ماه هرشب ساعت ۲۰:۴۵ پخش می‌شود.

فرهاد آئیش، گوهر خیراندیش، آزاده صمدی، رویا تیموریان و ویشکا آسایش از بازیگران این مجموعه هستند. این سریال کمدی داستان چهار خانواده را روایت می‌کند که به دلایلی مجبور می‌شوند سه ماه در یک خانه با یکدیگر زندگی کنند. این چهار خانواده هیچ آشنایی با یکدیگر ندارند و در یک روز بنا به اتفاقی مجبور میشوند که با هم زندگی کنند.

سریال‌های نوروزی شبکه‌های یک، دو، سه، پنج و همچنین مجموعه «دورهمی» که شب گذشته (۱۱ فروردین ماه) به دلیل ایام سوگواری شهادت امام هادی (ع) پخش نشدند، از امشب (۱۲ فروردین‌ماه) بار دیگر راهی آنتن می‌شوند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین