کد خبر: ۷۴۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
مدیریت اطلاعات ارتش عراق روز سه شنبه اعلام کرد که 3 عضو برجسته گروه تروریستی داعش دربخش غربی موصل براثر حمله هوایی جنگنده های عراق کشته شدند و نیروهای واکنش سریع نیز اعلام کردند که به 100 متری مسجد النوری، محل به اصطلاح اعلام خلافت ابوبکر البغدادی سرکرده داعش رسیدند.
ناطقان: مدیریت اطلاعات ارتش عراق با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که جنگنده های عراق براساس گزارش های دقیق اطلاعاتی، سه عضو برجسته گروه تروریستی داعش را در محله 'حی التنک' در بخش غربی موصل به هلاکت رساندند.
براساس این بیانیه افراد به قتل رسیده 'یونس الجبوری' ملقب به 'ابوهاجر العربی' مسئول عناصر فدایی عرب، 'عذاب محمود طه' ملقب به 'ابومحمد' مسئول سربازی گیری در بین نوجوانان و 'صباح' المولی' ملقب به 'ابو اوس العراقی' مسئول بمب گذاری ها در ولایت نینوا هستند.
همزمان با انتشار این خبر، فرماندهی نیروهای واکنش سریع وابسته به وزارت کشور عراق امروزسه شنبه اعلام کرد که نیروهای عراق تنها 100 متر تا مسجد تاریخی 'النوری' در بخش غربی موصل فاصله دارند و بزودی این موضع مهم آزاد می شود.
عناصر تروریستی داعش در طول هفته های اخیر بیشترین مقاومت را برای حفاظت از مسجد النوری نشان دادند زیرا این مکان همان مسجدی است که 'ابوبکر البغدادی' سرکرده داعش در2014 خلافت موهوم خود را در آنجا اعلام کرد و برای داعش این مکان اعتبار حیثیتی دارد.
منبع: ایرنا
برچسب ها: هلاکت ، داعش ، غرب موصل
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین