کد خبر: ۷۴۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴
عضو هیأت رئیسه مجلس تذکر نمایندگان به مسئولان اجرایی را قرائت کرد.
ناطقان: اکبر رنجبرزاده در نشست علنی امروز (سه شنبه، 15 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی را به شرح زیر قرائت کرد:

تذکر علی بختیار نماینده گلپایگان و خوانسار به وزیر اقتصاد در خصوص عدم تمکین تعدادی از بانک‌ها در رابطه با بخشودگی سود و جرائم تأخیر با عنایت به اینکه از10 هزار میلیارد تومان مصوب در بودجه سال 95 و تمدید آن در بودجه 96 انتظار مدیریت و ابلاغ اطلاعات به مردم می رود.

تذکر عباسعلی پوربافرانی نماینده نائین به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص تسریع در احداث کتابخانه عمومی شهر نائین.

تذکر سید جواد ساداتی نژاد نماینده کاشان و آران و بیدگل به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص لزوم نظارت بیشتر و ارزیابی دقیق نسبت به فیلم‌های سینمایی تولیدی کشور.

تذکر نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه به رئیس جمهور و وزیر نیرو در خصوص اختصاص آب برای صنایع شهرستان ارومیه، همچنین به رئیس جمهور در خصوص تسریع در صدور دستور برای ادامه احداث سدهای نازلو و باراندوز ارومیه. همچنین به رئیس جمهور و وزیر نیرو و جهاد کشاورزی در خصوص احیا و نجات تالاب‌ها و دریاچه‌های کشور به خصوص ارومیه.

تذکر احمد مرادی نماینده بندرعباس به وزیر کشور در خصوص عدم رسیدگی  و توجه به مردم که بر اثر بارندگی‌های اخیر در هرمزگان در محاصره سیل قرار گرفته‌اند و بعضا کشاورزی آنان از بین رفته است.
منبع: خانه ملت
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین