کد خبر: ۷۴۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
وزیر آموزش و پرورش گفت: موضوعاتی که در رابطه با صندوق ذخیره فرهنگیان مطرح شد با بانک سرمایه متفاوت است و باید بین این دو تفکیک قائل شویم.
ناطقان: فخرالدین احمدی دانش آشتیانی پس از جلسه هیات دولت درباره اظهارات یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان بیش از 10 هزار میلیارد تومان است، به خبرنگاران گفت: تا زمانی که گزارش گروه تحقیق و تفحص کامل نشود، نمی توان عدد و رقمی اعلام کرد.
وی ادامه داد: طی جلسه ای که با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و گروه تحقیق و تفحص انجام شد، مقرر شد قبل از کامل شدن گزارش، اعداد و رقمی اعلام نشود و این خلاف قانون است.
وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: در حال حاضر هیچ عددی را تایید نمی کنم و منتظر نظر و گزارش نهایی گروه تحقیق و تفحص هستیم. بر اساس اطلاعاتی که داریم چنین اعدادی درست نیست و مشخص نیست بر اساس چه اطلاعاتی این اعداد مطرح می شود.

**صندوق ذخیره فرهنگیان در حال فعالیت است/فرهنگیان نگران نباشند
دانش آشتیانی با بیان اینکه هرجا موضوع صندوق ذخیره فرهنگیان مطرح می شود با بانک سرمایه فرق دارد، گفت: در بانک سرمایه وام هایی خارج از ضوابط پرداخت شده است که باید صاحبان آن، وام ها را بازگردانند واین مربوط به صندوق ذخیره فرهنگیان نیست .
وی افزود: این موضوعی است که در دیگر بانکها نیز وجود داشته است. مساله صندوق ذخیره فرهنگیان را به گونه ای دیگر مطرح می کنند که موجب آسیب رساندن به فرهنگیان است .
وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: فرهنگیان نگران مسایل بوجود آمده نباشند و از حق و حقوق آنان دفاع خواهیم کرد.هرگاه یکی از فرهنگیان بخواهد سهام خود را از صندوق دریافت کند ظرف یک هفته پرداخت خواهد شد.
دانش آشتیانی ادامه داد: صندوق ذخیره فرهنگیان در حال فعالیت است و سال گذشته با وجود همه مشکلات بابت مطالبات فرهنگیان بازنشسته 20 میلیارد تومان پرداخت کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین