کد خبر: ۷۴۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران: زمانی از کار کردن در فوتبال عشق می‌کردیم و تفریح‌مان با فوتبال بود، اما الان نه تنها با فوتبال حال نمی‌کنیم، بلکه زجر هم می‌کشیم.
ناطقان: علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار نفت تهران - سایپا اظهار داشت: ما فردا بازی خیلی مهمی مقابل سایپا داریم، آنها شرایط خوبی در جدول ندارند و محکوم به برد هستند، ما هم محکوم به برد هستیم.

وی ادامه داد: ما در بازی قبل چهار پنج گل نزدیم و دو امتیاز حساس را از دست دادیم، ولی می‌خواهیم مقابل سایپا این دو امتیاز را جبران کنیم. در مورد وضعیت تیمم هم باید بگویم این هفته به خاطر شرایط جوی هوا نتوانستیم روی چمن تمرین کنیم و روی چمن مصنوعی تمرینات خود را دنبال کردیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در مورد اینکه گفته می‌شود در شبکه‌های اجتماعی شایعه شده او بعد از پایان این فصل روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست، گفت: اول اینکه من اصلاً وارد شبکه‌های مجازی نمی‌شوم و خدا را شکر اهل این شبکه‌ها هم نیستم. صبحتی هم که انجام دادید را تکذیب می‌کنم!

دایی در واکنش به سؤالی مبنی بر اینکه با توجه به اینکه مسئولان باشگاه نفت دیگر کاری به بازیکن و مربیان این تیم ندارند و پرداختی‌ها به اعضای این تیم انجام نمی‌شود گفت: من قبل از عید هم گفتم ما تصمیم گرفته‌ایم تا پایان لیگ بدون توجه به این مسائل بازی‌های‌مان را انجام دهیم. اینکه شما می‌گویید بی‌توجهی مسئولان از کدام مسئولان صحبت می‌کنید؟! اصلاً مسئولی موجود نیست که بخواهیم در موردش صحبت کنیم! شما اگر مالکان باشگاه را پیدا کردید به ما هم خبر دهید تا خوشحال شویم.
 
سرمربی نفت افزود: من چنین شرایطی را در عمرم ندیده‌ام و این مسائل روی اعصابم می‌رود. واقعاً وضعیت‌مان بسیار عجیب و غریب است و مجبور هستیم بازی‌های لیگ را تا پایان ادامه دهیم و ان‌شاء‌الله بتوانیم موفق شویم و به آنچه حق‌مان برسیم.

وی در رابطه با اینکه مطالبات خیلی از بازیکنان و مربیان از گذشته مانده است، اما آنها نمی‌توانند به پول خود برسند، عنوان کرد: مسئول رسیدگی به این پرونده‌ها فدراسیون است. من قبلاً هم به فدراسیون پیشنهاد دادم که باید رسیدگی به این مسئله را به دادسرا و دادگاه واگذار کنند و آن وقت ببینیم آیا کسی می‌تواند حق مربیان و بازیکنان را بخورد.
 
دایی عنوان کرد: ببخشید رأی‌هایی که کمیته انضباطی می‌دهد ضمانت اجرایی ندارد! پنج سال پیش رأی مربوط به پرونده من صادر شده، اما هنوز به جایی نرسیده است. من از فدراسیون خواهش می‌کنم اجازه دهند بازیکنان و مربیان پرونده خود را به دادسرا و دادگاه ببرند. متأسفانه در فوتبال ما فقط خارجی‌ها با شکایت به فیفا حق و حقوق خود را می‌گیرند اما ما در مملکت خودمان نمی‌توانیم از طریق فدراسیون حق‌مان را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران افزود: با این شرایط که ما کار می‌کنیم، فقط زجر می‌کشیم. زمانی از کار کردن در فوتبال عشق می‌کردیم و تفریح‌مان با فوتبال بود، اما الان نه تنها با فوتبال حال نمی‌کنیم، بلکه زجر هم می‌کشیم. چیزهایی می‌بینیم که واقعاً هیچ جای دنیا دیده نمی‌شود و هیچ‌کس هم پاسخگو نیست. معلوم نیست این وضعیت تا کی می‌خواهد ادامه پیدا کند.

دایی در واکنش به سؤال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه آیا از کار کردن در چنین شرایطی خسته شده است یا نه گفت: مطمئناً خسته شده‌ام، اما آن‌طور که گفتم دارم زجر می‌کشم، کار نمی‌کنم. اصلاً دیگر با فوتبال حال نمی‌کنم. هر روز مجبوریم به سر تمرین رفته و کارمان را انجام می‌دهیم. مطمئناً هر فردی جای من باشد از این شرایط خسته می‌شود. متاسفانه یکسری‌ها هستند که خیلی دوست دارند امثال علی دایی در این فوتبال نباشند، چون امثال من حرف‌مان را رک می‌زنیم و سرمان زیر بغل کسی نیست. بله، خیلی‌ها دوست دارند من در فوتبال نباشم. مطمئن باشید اگر قرار باشد روزی فوتبال را کنار بگذارم این کار را خواهم کرد و دیگر به فوتبال برنخواهم گشت، اما هنوز آن انرژی را که باید برای ادامه کار داشته باشم، دارم.

وی راجع به اینکه برخی اعتقاد دارند مدیران باشگاه‌ها برای این که به بازیکنان‌شان پول ندهند، علی دایی را سرمربی تیم‌شان می‌کنند تا از اعتبار او استفاده کنند، تصریح کرد: این‌طور نیست که بازیکنان به خاطر من دنبال مطالبات‌شان نباشند. مطمئن باشید آنها پیگیر طلب‌شان هستند. اگر آنها به خاطر دایی بازی می‌کنند به من لطف دارند.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین