کد خبر: ۷۴۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
مهدی هاشمی بازیگر سریال «علی البدل» نارضایتی خود را از نحوه به پایان رسیدن این سریال اعلام کرد.
ناطقان: مهدی هاشمی بازیگر سریال «علی البدل» درباره پایان این مجموعه تلویزیونی با روزنامه شرق گفت و گویی انجام داده که در ادامه بخشی از آن را می خوانید.

‌پیش از این زمانی که درباره کیفیت فیلم‌نامه در مجموعه‌های تلویزیونی صحبت می‌کردیم، نقد شما بیشتر متوجه زمان بسیار کم برای نگارش فیلم‌نامه‌ها و در نهایت کیفیت پایین آنها بود، زمانی که پشت صحنه سریال «علی‌البدل» پخش شد و صحبت‌های شما درباره کلیت ساخت مجموعه را شنیدم، تصور می‌کنم در مرحله اول فیلم‌نامه‌ این سریال برای شما رضایت‌بخش بوده.

مشکلی که درباره فیلم‌نامه‌ها گفتم همچنان وجود دارد و در این سریال هم وجود داشت. صحبت‌های من در پشت صحنه سریال مربوط به چند قسمت ابتدایی بود و ذهنیتی درباره کلیت کار نداشتم چراکه متن هم‌زمان نوشته می‌شد و اینجا هم مشکلی که درباره کیفیت پایین سریال‌ها گفتم، وجود داشت. متأسفانه «علی‌البدل» هم دچار پراکنده‌گویی بود و در ١٣ قسمت، داستان تازه از قسمت هفت یا هشت سریال آغاز شد. برای ساخت این سریال زحمت زیادی کشیده شد، اما متأسفانه فیلم‌نامه در شخصیت‌پردازی مشکل داشت و همه‌چیز تکه و پاره بود و آخر هم ‌جور بدی تمام شد و من از متن رضایت نداشتم و برای من پخش ناامیدکننده‌ای بود. امیدوارم دفعات بعد به متن دقت بیشتری داشته باشند یا دست‌کم سعی کنند متن را هم‌زمان با تصویربرداری ننویسند.
 
‌پس می‌توان گفت همکاری خوبی برای شما نبود؟
 
گروه بسیار خوبی بود و آدم‌های بسیار خوبی کنار هم جمع شدند. اما اگر می‌دانستم روند داستان به این شکل است، بازی نمی‌کردم.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین