کد خبر: ۷۵۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت:دو سه ماه هست که با فوتبال حال نمی کنم ولی چون تعهد دادم مجبورم. باید بایستم و کار رو انجام بدم. مطمئنا آدم خسته می شه.
ناطقان:علی دایی با انتقاد از کمبود امکانات برای تیمش با انتشار پستی در اینستاگرام خود نوشت: تیم ما اصلا صاحب نداره. به طور مثال در بازی اصلا نتونستيم برای تیممون اتوبوس تهیه کنیم و بازیکنان ما با ماشيناى خودشون به ورزشگاه اومدن تا بازی رو انجام بديم. این یک فاجعه برای فوتبال ما محسوب ميشه. شما ببینید در اروپا چه می‌گذره. متاسفانه ما کسی رو نداریم. متاسفانه حتی زمین تمرین هم نداریم و از این و اون خواهش می‌کنیم زمین در اختیار ما بگذارند تا تمرین کنیم. متاسفانه کسی پاسخگوی ما نیست. مشکلات مالی همه چیز تیم ما رو خراب کرده . ما اومديم‌ تا با فوتبال کیف کنیم اما با این وضعیت عذاب می‌کشیم.
بازیکنان من با غیرت ميان و برای دل خودشون بازی می‌کنند. این تیم با این شرایط باید به لیگ یک سقوط می‌کرد نه اینکه در فینال جام حذفی حضور داشته باشه. از این وضعیت زجر می کشم. دو سه ماه هست که با فوتبال حال نمی کنم ولی چون تعهد دادم مجبورم. باید بایستم و کار رو انجام بدم. مطمئنا آدم خسته می شه.

علی دایی: تیم ما صاحب ندارد/ با فوتبال حال نمی کنم
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین