کد خبر: ۷۵۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶
عضو فراکسیون امید در گفتگو با "ناطقان":
این نماینده مجلس ادامه داد: بدیهی است بانکها و موسسات مالی زمانی به سمت پرداخت سودهای غیرقانونی و نامتعارف میروند که در حال ورشکستگی هستند و انتظار می رود مردم به این دسته از بانکهای متخلف اعتماد نکنند.
محمدمحمودی (نماینده مردم شهریار در مجلس) طی گفتگو با خبرنگار "ناطقان" ضمن اشاره به پیگیری پرونده بانک سرمایه در صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: همکاران ما بصورت جدی در حالی بررسی ابعاد تخلفات صورت گرفته هستند و به فرهنگیان ارجمند قول میدهیم که مجلس از همه ظرفیت هایش برای صیانت از دارایی آنها استفاده میکند.

عضو فراکسیون امید در پاسخ به این سوال که بانک مرکزی  چه وظیفه ای در قبال تخلف مدیران بانک سرمایه در پرداخت سود غیرقانونی 24/5 درصدی دارند تاکید کرد: هیات انتظامی بانک مرکزی در این باره مسئول است و باید با تخلفات صورت گرفته برخورد نماید و قطعا ما از مسئولان بانک مرکزی پیرامون نحوه برخوردشان با مدیران متخلف بانکی پیگیری میکنیم.

این نماینده مجلس ادامه داد: بدیهی است پرداخت سودبالای بانکی اقتصاد و تولید کشور را نابود میکند و بانکها و موسسات مالی زمانی به سمت پرداخت سودهای غیرقانونی و نامتعارف میروند که در حال ورشکستگی هستند و انتظار می رود مردم به این دسته از بانکهای متخلف اعتماد نکنند.

به گزارش ناطقان؛ در ماه های اخیر زیرسایه سکوت نهادهای نظارتی، بانک سرمایه با حواشی متعددی از جمله پرداخت پاداش های نامتعارف به کارمندان و مدیران، پرداخت سودهای نامتعارف به مشتریان و حتی برگزاری جشن تولد پرجنجال مدیرعامل این بانک دست به گریبان بوده است.



نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین