کد خبر: ۷۵۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
رئیس بانک مرکزی از مسئولیت نظارت شانه خالی کرد
رییس کل بانک مرکزی درحالی آن دسته از بانک هایی که سود بالا می دهند را در آستانه ورشکستگی معرفی کرد که بانک سرمایه در ماه های اخیر با پرداخت سود غیرقانونی 24/5 درصد، رکورد تخلف را در بین بانک ها به ثبت رسانده است.
ناطقان:ولی الله سیف شب گذشته در یک گفت‌وگوی کوتاه خبری با تاکید بر اینکه مردم فریب نرخ‌های بالای سود برخی بانک‌ها و موسسات اعتباری را نخورند، عنوان کرد که بانک‌ها و موسساتی که سود بالاتری می‌دهند، نهادهای در حال ورشکستگی هستند که سود بیشتر می‌دهند تا زمان بخرند.

وی تاکید کرد: سود بالا هزینه خطری است که سپرده‌گذار پذیرفته است.

به گزارش ناطقان؛ رییس کل بانک مرکزی درحالی آن دسته از بانک هایی که سود بالا می دهند را در آستانه ورشکستگی معرفی کرد که بانک سرمایه در ماه های اخیر با پرداخت سود غیرقانونی 24/5 درصد، رکورد تخلف را در بین بانک ها به ثبت رسانده است و با اظهارات مطرح شده از سوی سیف، گویا بانک مرکزی از رسالت نظارتی خویش شانه خالی کرده است.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین