کد خبر: ۷۵۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱
یک مقام امنیتی عراق اعلام کرد که معاون ارشد سرکرده گروه تروریستی داعش به دست نیروهای بسیج مردمی این کشور در شمال بعقوبه کشته شده است.
ناطقان:  رئیس کمیته امنیتی استان دیالی اعلام کرد که یکی از معاونان ارشد سرکرده داعش به دست نیروهای بسیج مردمی در منطقه حوض حمرین در شمال بعقوبه کشته شده است.

وی افزود: نیروهای گردان 110 نیروهای بسیج مردمی موفق شدند در عملیاتی در 58 کیلومتری شمال شرق بعقوبه "ابویعقوب العراقی"، یکی از معاونان ارشد ابوبکر البغدادی را به هلاکت برسانند.

به گفته این مقام عراقی داعش طی ماه‎های اخیر چندین نفر از فرماندهان خود را بر اثر عملیات نیروهای بسیج مردمی از دست داده است.

پیشتر علی هاشم حسین، فرمانده نیروهای بسیج مردمی در مصاحبه با خبرگزاری اسپوتنیک گفت: 70 درصد از خاک موصل تاکنون از اشغال داعش خارج شده است.

وی با اشاره به اینکه عملیات نظامی در موصل همچنان در جریان است اظهار داشت: نیروهای عراقی در نبرد با داعش پیشروی های قابل توجهی داشته اند.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین