کد خبر: ۷۵۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش به تشریح جزئیات تک‌کارت فرهنگیان پرداخت و گفت: هدف از طرح تک‌کارت این بود که تمام امکانات رفاهی آموزش و پرورش، از طریق یک کارت ارائه شود.
ناطقان:سیدحسن حسینی مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش در خصوص آخرین وضعیت «تک‌کارت فرهنگیان» اظهار داشت: 950 هزار نفر کارمند آموزش و پرورش هستند که از این تعداد، حدود 42 تا 43 هزار نفر دانشجویان متعهدین خدمت هستند و مشمول طرح نمی‌شوند اما 840 هزار نفر می‌توانند از طرح تک‌کارت استفاده کنند.

وی با بیان اینکه اطلاعات حدود 570 هزار نفر به بانک سرمایه برای صدور کارت رفته است و حدود 230 هزار کارت نیز صادر شده است، گفت: هدف از اجرای این طرح، این بود که تمام امکانات رفاهی که می‌تواند آموزش و پرورش داشته باشد، از طریق یک کارت اتفاق بیفتد.

حسینی در خصوص پرداخت حقوق فرهنگیان از طریق بانک سرمایه گفت: آموزش و پرورش دنبال این نیست که حقوق فرهنگیان را به بانک سرمایه بیاورد.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین