کد خبر: ۷۵۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۵
مدیر جذب و ساماندهی معاونت فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: روحانیون واجد شرایط اعزام به حج تمتع 96 با ثبت نام در سامانه کارگزاران فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری آمادگی خود را برای اعزام اعلام کنند.
ناطقان: حجت الاسلام و المسلمین پروانه مدیر جذب و ساماندهی معاونت فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به تسریع در فرآیند تعیین روحانیون حج 96 اظهار داشت: حدود 800 روحانی واجد شرایط امسال برای ثبت نام و اعلام آمادگی فراخوان شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین پروانه با اشاره به اینکه این افراد باید تا پایان 25 فروردین ماه در سامانه کارگزاران فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه آمادگی خود را اعلام کنند، افزود: متقاضیان بر اساس اولویت های مصوب در گردونه تخصیص استان ها قرار خواهند گرفت و برای تایید توانایی جسمانی به هیئت های پزشکی معرفی خواهند شد و در نهایت بیش از 500 روحانی برای اعزام انتخاب خواهند شد.

این مقام مسئول در بعثه اضافه کرد: روحانیونی که امکان اعزام برای امسال را ندارند انصراف خود را در موعد مقرر در سامانه  http://beseh-farhangi.hajj.ir  اعلام کنند تا از فهرست سال 96 حذف شوند و در اولویت اعزام سال بعد قرار گیرند.

وی با تاکید بر اینکه انصراف بعد از اعلام آمادگی می تواند به محدودیت در اعزام های بعدی متقاضیان منجرشود، گفت: طول دوره حج امسال همانند سال های گذشته 35 تا 40 روز خواهد بود و متقاضیان به امکان حضور در کل دوره سفر توجه داشته باشند و با توجه به گرمای موسم حج، افرادی که به دلایل پزشکی توان همراهی با کاروان را ندارند حتما از اعلام آمادگی خودداری کنند.  

حجت الاسلام و المسلمین پروانه یادآورشد: پس از ثبت نام از زائران و مشخص شدن کاروان‌های حج تمتع، از معین و معینه ها برای همکاری دعوت خواهد شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین