کد خبر: ۷۵۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰
عبدالامیر رشید یارالله فرمانده عملیات نینوا می آییم اعلام کرد: نیروهای مبارزه با تروریسم عراق امروز موفق به آزاد سازی محله المطاحن در کرانه راست موصل از چنگال داعش شدند.
ناطقان: نیروهای عراقی به عملیات ضد تکفیری ها در غرب موصل ادامه می دهند و امروز موفق به آزاد سازی محله جدید در کرانه راست موصل شدند.

به گزارش النهرین، عبدالامیر رشید یارالله فرمانده عملیات نینوا می آییم اعلام کرد: نیروهای مبارزه با تروریسم عراق امروز موفق به آزاد سازی محله المطاحن در کرانه راست موصل از چنگال داعش شدند.

وی افزود: نیروهای عراقی پرچم عراق را بر بالای ساختمانهای این منطقه پس از وارد کردن تلفات و خسارات سنگین به داعش به اهتزاز درآوردند.

از سوی دیگر نجم عبدالله الجبوری از فرماندهان عراقی بیان کرد که علت کندی عملیات در الموصل القدیمه حفظ جان غیرنظامیان است.

وی افزود: فرماندهان نظامی بر این نکته توافق دارند که نباید  بر حمله هوایی تکیه کرد زیرا جان غیرنظامیان را به خطر می اندازد از این رو با توجه به این که حملات هوایی کم است باید برخی طرح ها و تاکتیک های جدید به کار گرفته شود.

در همین حال منابع امنیتی عراقی از هدف قرار گرفتن کاروان حامل نوفل حمادی السلطان استاندار نینوا در شمال موصل خبر دادند و اعلام کردند که کاروان حامل استاندار نینوا در نزدیکی مجسر السکر در شمال موصل هدف قرار گرفته است.

از سوی دیگر منابع وابسته به الحشد الشعبی عراق اعلام کردند که که نیروهای مردمی یورش داعش را در غرب موصل دفع کرده اند و تلفات و خسارات سنگینی به داعشی ها وارد کردند.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین