کد خبر: ۷۵۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
شنیده می‌شود دو دستیار ایرانی کی‌روش در آستانه بازگشت به کادرفنی تیم‌ملی هستند.
ناطقان:کارلوس کی‌روش یازدهم بهمن سال گذشته  با تصمیمی غیر منتظره، و در جریان حواشی به وجود آمده در اردوی تیم‌ملی در امارات،‌تمام دستیاران و اعضای ایرانی کادرفنی را از کنار گذاشت.

در دو ماه گذشته مدیران فدراسیون فوتبال در جلسات گوناگون با این مربی پرتغالی تلاش زیادی داشته‌اند تا مشکل کنار گذاشتن مربیان ایرانی از تیم ملی را حل کنند. مهدی تاج هم تا کنون درباره نتایج صحبت‌های خود با سرمربی تیم ملی شفاف‌سازی لازم را انجام نداده تا بازار داغ شایعات پیرامون چرایی این اتفاق به پایان برسد.

چند روز پیش هم در کنفرانس خبری وقتی خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان از تاج درباره آخرین وضعیت همکاران اخراجی ایرانی کی‌روش سوال کرد،‌رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ تاکید کرد: «هنوز زمان صحبت‌ کردن درباره این موضوع فرا نرسیده است».

با این وجود گفته می‌شود در حاشیه صحبت‌های تاج و کی‌روش طرفین درباره برای بازگشت مارکار آقاجانیان مربی و مهرداد خانبان آنالیزور به کادر فنی به توافق اولیه رسیده‌اند. در واقع فدراسیون در نظر دارد فعلا مقدمات حضور افرادی که با مجموعه قرارداد دارند را به تیم ملی فراهم کنند تا پس از آن تکلیف افشین پیروانی و جواد نکونام هم مشخص شود.

گفتنی است شرط کی‌روش برای بازگشت این افراد به تیم ملی داشتن قرارداد و پرداخت تمام مطالبات مالی آنها توسط فدراسیون است.

البته این خبر هنوز از طرف مدیران فدراسیون فوتبال و کی‌روش به صورت رسمی اعلام نشده است و این احتمال وجود دارد کی‌روش به خاطر شرایط موجود بخواهد روی حرف خود برای قطع همکاری را دستیاران ایرانی بماند.

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین