کد خبر: ۷۵۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۰
ستاره اسپانیایی تیم فوتبال چلسی به هواداران تیمش اطمینان داد که در تابستان پیش رو قصد ترک این باشگاه را ندارد.
ناطقان: دیگو کاستا، بازیکن گلزن تیم فوتبال چلسی تمام شایعات اخیر را تکذیب کرد. این بازیکن ملی‌پوش اعلام کرده که دوست دارد برای فصل آینده هم در تیم لندنی بماند.

به تازگی شایعه شده بود این ستاره اسپانیایی به دلیل برخی از مشکلات و آب و هوای بد شهر لندن دوست دارد به اسپانیا بازگردد اما کاستا نظر دیگری دارد.

کاستا در این خصوص اظهار داشت: من هنوز 2 سال دیگر با چلسی قرارداد دارم و از حضور در این تیم خوشحالم. باشگاه، هواداران و هم تیمی‌هایم به من انگیزه می‌دهند، ما یک تیم برنده هستیم. زمانی که شما برای بهترین بازی می‌کنید دوست دارید در همان تیم باقی بمانید.
 
کاستا پیش از این اعلام کرده بود که در تابستان اصرار زیادی برای بازگشت به تیم سابقش اتلتیکومادرید داشته است اما این باشگاه اسپانیایی برای این انتقال تلاش کافی را انجام نداده است. او یکی از دلایل رابطه بدش با آنتونیو کونته در اوایل فصل را همین موضوع اعلام کرده بود.

کونته هیچ علاقه‌ای به فروش این بازیکن نداشت و حتی پیشنهادهای خوب باشگاه‌های چینی برای خرید کاستا هم رد شده بود.
منبع: میزان
برچسب ها: کاستا ، چلسی ، هواداران
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین