کد خبر: ۷۵۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴
مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: در آن تصادف واقعاً لطف خدا بود که زنده از ماشین بیرون آمدم.
ناطقان:امیر ارسلان مطهری، در ابتدا با اشاره به اتفاق تلخ ابتدای سال 96 برای خودش در مسیر بازگشت به تهران اظهار داشت: زیاد نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم چون یک اتفاق تلخ بود که هنوز هم فکر کردن به آن لحظه حالم را بد می‌کند.

وی ادامه داد: روی یک اشتباه و غفلت در رانندگی این حادثه به وجود آمد اما باور کنید فقط می‌توانم بگویم. خدا من را در آن اتفاق بغل کرد و از مرگ نجاتم داد چون وقتی من را از ماشین مچاله شده بیرون کشیدن، همه گفتند انتظار یک مُرده یا یک قطع عضوی را داشتیم. به هر حال به خیر گذشت و خدا را بابت این لطفش شاکر هستم. 

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران درباره مصدومیت به وجود آمده از این تصادف و زمان بازگشتش به تمرینات تیمش گفت: قرار است امروز و فردا یک عکس دیگر از دست و ستون فقراتم که در تصادف آسیب دید، بگیرم. در صورتی که مشکلی نباشد کار نرم دویدن را آغاز می‌کنم و سپس به تمرینات تیم اضافه می‌شوم. 

مطری با اشاره به شرایط بد مالی باشگاه نفت تهران تصریح کرد: با نفت و بازیکنان آن طور برخورد می‌کنند که انگار در سطح محلات بازی می‌کند. حرف‌هایی که ابتدای فصل به ما زدند یک هزارمش هم انجام نشده است. اگر غیرت بچه‌ها و پشتکار علی دایی و اعضای کادر فنی‌اش نبود، الان ما نه مدعی سهمیه در لیگ برتر و نه در فینال جام حذفی بودیم.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: این خیلی زشت است که یک اسطوره مثل علی دایی را بیاوری و بعد با رها کردن کار بگویی، هر چه پیش آید عشق است. اگر به ما دروغ نمی‌گفتند و از این تیم حمایت می‌شد الان مدعی قهرمانی بودیم.

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین