کد خبر: ۷۶۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:حداکثر افزایش قیمت بلیت در سینماهای ممتاز ۲۰ درصد و در سایر سینماها کمتر از این خواهد بود. همچنان که قبلاً قول دادم هیچ‌گونه شوک قیمتی در سینماها نخواهیم داشت.
ناطقان:سیدرضا صالحی امیری در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت، اظهار کرد: شورای صنفی سینما در ارتباط با افزایش قیمت بلیط سینما تصمیم می‌گیرد. این شورا متشکل از اصحاب سینما، خانه سینما و کارگردانان است.

وی ادامه داد: حداکثر افزایش قیمت بلیت در سینماهای ممتاز ۲۰ درصد و در سایر سینماها کمتر از این خواهد بود. همچنان که قبلاً قول دادم هیچ‌گونه شوک قیمتی در سینماها نخواهیم داشت. به طور طبیعی که هزینه‌های جاری طی سال‌ها افزایش پیدا می‌کند امسال چند درصد افزایش قیمت بلیط خواهیم داشت که حداکثر آن نیز ۲۰ درصد در سینماهای ممتاز خواهد بود و غیر از این را تکذیب خواهم کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارتباط با یارانه خبرنگاران نیز گفت: خبر مثبتی در ارتباط با یارانه مطبوعات وجود دارد و آن این است که طی این هفته تمام یارانه باقیمانده از سال ۹۵ مطبوعات را تسویه خواهیم کرد. دولت این یارانه‌ها را به حساب ما واریز کرده و ما هم به حساب معاونت مطبوعاتی واریز خواهیم کرد. معاونت مطبوعاتی لیستی به ما تحویل داده که ما همین هفته یا هفته آینده ۱۰۰ درصد یارانه مطبوعات به حساب آنها واریز خواهد شد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین