کد خبر: ۷۶۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳
سرنوشت باشگاه صبای قم تحت تأثیر بقای این تیم در لیگ برتر خواهد بود.
ناطقان:باشگاه صبای قم در چند سال اخیر دچار مشکلات مالی زیادی بوده و تیم هم بیشتر درگیر برای ماندن در لیگ برتر جنگیده است. سال گذشته بود که علی دایی، سرمربی پیشین صبا با مالک این باشگاه وارد درگیری‌های زیادی شد. صبا تحت نظر استانداری قم است و سال گذشته مالکیت آن با نظارت استانداری به مدیرعامل هواپیمایی زاگرس واگذار شد.
 
پس از مشکلات زیادی که گریبانگیر صبا شد و دایی و بازیکنانش مرتب به اظهار نظر علیه مالک باشگاه پرداختند، مدیرعامل زاگرس فرار را به قرار ترجیح داد. صبا برای فصل جاری باز هم تحت نظر استانداری قرار گرفت و با بودجه نازل 6 میلیارد تومان بسته شد. این تیم در سال جاری هم دچار مشکلات مالی زیادی است و محمدرضا کشوری‌فرد، مدیرعامل این باشگاه به تنهایی امورات باشگاه را می‌گذراند.
 
در همین راستا، خبر می‌رسد که رفت و آمدهای پی در پی کشوری‌فرد به استانداری نتایجی را در بر داشته است. قرار شده که در صورت ماندن صبا در لیگ برتر، باشگاه به یک شرکت خصوصی که باز هم تحت نظر استانداری باشد، واگذار شود؛ مشروط بر اینکه شرکت مورد نظر خودش اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل را انتخاب کند کند. باید دید وضعیت صبا برای سال آینده به چه صورت خواهد بود و آیا تیمی بسته می‌شود که فصل آینده حداقل برای کسب سهمیه آسیا رقابت کند یا خیر.

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین