کد خبر: ۷۶۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از توقیف محموله هزار و 97 کیلوگرمی مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان بم خبر داد و افزود: با قاچاقچیان عمده مواد مخدر برخورد قاطع قضائی خواهد شد.
ناطقان: محمد ضیاالدینی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ظهر امروز با هوشیاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بم این محموله سنگین مواد مخدر مورد شناسایی قرار گرفت و با دستور مقام قضائی سه نفر از قاچاقچیان حرفه ای دستگیر شدند.

این مقام قضائی با بیان اینکه هر سه متهم اهل زاهدان هستند، افزود: قاچاقچیان با جاسازی ماهرانه‌ای در کف یک دستگاه تریلر کشنده قصد انتقال مواد مخدر را از استان سیستان وبلوچستان به کرمان را داشتند که با تلاش‌های مامورین انتظامی و طی یکسری اقدامات اطلاعاتی باند مذکور در شهرستان بم مورد ضربه قرار گرفت. در این عملیات یک دستگاه تریلر کشنده و یک دستگاه خودروی سواری از سوداگران مرگ کشف وضبط گردیده است.

دادستان بم هشدار داد: دستگاه قضائی با سودگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر به شدت برخورد قضائی خواهد کرد و اجازه نخواهد داد اشرار نظم وامنیت جامعه را برهم زنند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین