کد خبر: ۷۶۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
این روزها در مورد حواشی و مسائلی که برای پرسپولیس اتفاق افتاد هواداران این تیم و مسئولان فوتبال بهانه خوبی به دست آوردند که به عملکرد این تیم اعتراض داشته باشند که علی دایی و علی کریمی از جمله این افراد بودند.
ناطقان:علی دایی با انتشار پستی در اینستاگرامش به اظهارات مجدد اخیر علی کریمی درباره وی واکنش نشان داد و نوشت که در مورد صحبت های آقای کریمی باید بگم من همیشه برایش احترام قائل هستم و دوستش دارم. عادت کردم که ايشون درباره من صحبت كنه. من فقط از شاگردان سابق خودم که در پرسپولیس زحمت کشیدند حمایت کردم و اینکه چرا یک فرد غیرفوتبالی باید به اون ها بگه خائن.
 
علی دایی:آقای کریمی براساس کینه های قبلی اظهار نظر نکنید

کاش آقای کریمی بر اساس کینه های قبلی اظهار نظر نكنه و به عنوان یک دوست از حق دفاع كنه. ایشون همیشه باعث شادی هواداران فوتبال شده و برای همین بسیار برای من قابل احترامه؛ من همیشه در قبال هجمه و حمله غیرفوتبالی ها به فوتبالی ها و به ویژه شاگردانم مصلحت اندیشی نمی کنم و حرف حق رو وقتی یک فوتبالی مورد جفا قرار گرفته باشد، می زنم.
 
هیچ وقت در قبال موضع‌گیری علی کریمی جوابی نمی دهم  

‎من هم بدون اشتباه نبوده و نیستم و در آرشیو هست که همون زمان بابت یک خرید اشتباه عذرخواهی کردم. ما فوتبالی ها باید هوای یکدیگه رو داشته باشیم و به هم احترام بزاریم. ‎ من همیشه به ایشون احترام گذاشتم اما این برای بار چندمه که ایشون علیه بنده موضع گرفته،
‎علی کریمی از دیدگاه من یکی از نوابغ فوتبال ایران و آسیاست و هرقدر هم که علیه بنده موضع بگیره پاسخش رو نخواهم داد و باز هم در قبال موضع گیری ایشون جوابی نمی دم چون اون رو به نفع غیرفوتبالی های مساله‌دار می‌دونم.
 
‎بنده قلبا علی کریمی رو دوست دارم. در طول دوران ورزشی و فوتبال هم بین فوتبالی ها ممکن است اختلاف و سوءتفاهماتی پیش بیاد اما در گذر زمان همه ما این مسائل رو فراموش می‌کنیم. من نیز هیچ مشکلی با آقای کریمی ندارم و نگاه من نسبت به او اینه که با یک همبازی سابق و یک سرمایه بزرگ ورزشی مواجه هستم. انشاالله که ما و امثال ما به عنوان کسانی که در این فوتبال نقشی داشته ایم خود رو قربانی افرادی نکنیم که در این فوتبال ميان و ميرن و جایگاهی نداشته و ندارند. خدا همه ما رو به راه راست هدايت كند.
 
علی دایی
 
علی کریمی: منتظر معرفى غيرفوتبالى‌ها مسئله‌دار هستيم
 
به دنبال صحبت های علی دایی، علی کریمی نیز به اظهارات او واکنش نشان داد و در اینستاگرامش پستی منتشر کرد و نوشت که ميشه غيرفوتبالى هاى مسئله‌دار رو معرفى كنى تا مردم بهتر بشناسن!!؟؟ آيا همين غيرفوتبالى‌ها قراردادهاى آنچنانى به تو ندادن!!؟؟ اگه فوتبالى بودن كه اينجور قراردادها نميدادن به تو!!!! غيرفوتبالى هم كم نداشتيم كه كارايى كه كردن، خيلى ها نكردن يا نتونستن، نظير مهندس صفايى فراهانى، نظير دكتر طاهرى، ما منتظر معرفى غيرفوتبالى‌ها مسئله‌دار هستيم، هيچ جا نمي‌ريم همين جا هستيم!! در ضمن با اينكه اهل تلويزيون نيستم ولى حاضر به مناظره در هر برنامه ورزشى هستم و با كمال ميل مي‌پذيرم.
 
ببخشيد كه با قهرمانى امسال تيم ديگه حالا حالاها دستت نمي‌رسه به نيمكت اين تيم ولى نگران نباش از اون غيرفوتبالى‌ها مسئله‌دار زياد هستند، دخيل ببند كه بيان دوباره تا بتونى با قرارداد آنچنانى بشينى روى نيمكت.
 
در ضمن اينو واسه كسايى ميگم كه فكر مي‌كنن كه من دنبال پست و مقام هستم توى اين فوتبال، به هيچ وجه من رو توى اين فوتبال نمي‌بينيد تا روزى كه يه فرد دلسوز بالا سر اين فوتبال باشه كه فكر مي‌كنم به سن من يكى قد نده.
 
علی کریمی
 
گفتنی است، درگیری لفظی این دو ستاره فوتبال ایران بی ربط با اظهارات اخیر ترکاشوند نیست چراکه معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس به تازگی در مورد حواشی و مسائل این روزهای پرسپولیس صحبت کرده است.

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین