کد خبر: ۷۶۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۷
مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری با بیان اینکه تجربه‌ مرمت مدرسه‌ بانو حیاتی سبب تعریف پروژه‌های دیگری در سطح شهر شد، گفت: با اجرای عملیات استحکام بخشی و مهارکشی سقف‌ها، آب‌بندی پشت‌بام‌ها و زه‌کشی آب‌های زیرسطحی، 70 درصد از عملیات مرمت بنا به اتمام رسیده است.
ناطقان:محمدرضا عسکری از هزینه 3 میلیارد تومانی جهت تکمیل و مرمت بنای حمام باغ لله خبر داد و خاطرنشان کرد: فضای روباز سنتی پشت بام بنا آماده شده و پیش‌بینی می‌شود فازهای حمام مردانه و زنانه هم تا پایان شهریور ماه جاری به پایان برسد.

وی در ادامه اظهار کرد: سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری در تعامل کامل با اداره‌ کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و با رعایت ضوابط میراث فرهنگی در بازسازی بناهای تاریخی واقع در محدوده‌ بافت تاریخی شهر، مجموعه اقداماتی را انجام می دهد.

مدیرعامل سازمان به‌سازی و نوسازی شهرداری با اشاره به مرمت مدرسه‌ حیاتی توسط این سازمان، خاطرنشان کرد: این بنا امروز تحت عنوان اکونوموزه یا موزه‌ مشاغل تغییر کاربری داده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین