کد خبر: ۷۶۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از شناسايی و دستگيری قاتل فراری بعد از سه ماه از وقوع جرم در عمليات هدفمند کارآگاهان پلیس خبر داد.
ناطقان:سرهنگ ابراهیم ملاشاهی گفت: در پی قتل جوانی 19 ساله در هفتم بهمن ماه گذشته با ضربات چاقو و متواری شدن قاتل از محل وقوع جرم، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور كار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. 

وی افزود: با تحقیقات و بررسی های انجام شده و اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس، مخفیگاه قاتل که مردی 50 ساله است شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش اطراف زاهدان دستگیر و به فرار 3 ماهه وی پایان دادند. 

سرهنگ کاراگاه  ملاشاهی با اشاره به اینکه در تحقیقات تخصصی کارگاهان علت قتل اختلاف شخصی اعلام شده است، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. 

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین