کد خبر: ۷۶۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶
افراد زیادی دوست دارند درباره داعش فیلم بسازند، اما آدم هایی که از این ژانر حمایت کنند، کم هستند.
ناطقان: علیرضا نجف‌زاده بازیگر و دستیار کارگردان عرصه سینما و تلویزیون پیرامون اولین ساخته سینمایی خود گفت: هم اکنون دو فیلمنامه با دو موضوع مختلف داعش و ژانری اجتماعی در دست نگارش دارم که در حال رایزنی برای جذب سرمایه گذار هستم.  
 
وی در ادامه بیان کرد: موضوع دو قصه بخصوص داعش، سوژه ای است که مستلزم جذب سرمایه گذار دولتی است که در دوره مدیریت گذشته در سازمان بسیج سردار نقدی مانعی برای ساخت این اثر ندیدند.  
 
مجری طرح مجموعه تلویزیونی پایتخت،  درخصوص عنوان فیلم سینمایی با موضوع داعش اظهار داشت: «کلبه‌ای بالای تپه» عنوان فیلمی است که با پرداختن به دختران ایزدی در لوکیشن کردستان عراق رقم می خورد و لوکیشن هایی را برای حفظ امنیت در ایران بازسازی خواهیم کرد.  
 
نجف زاده درباره زمان‌بندی تولید و اتمام نگارش این دو فیلمنامه عنوان کرد: تقریباً تا یک ماه دیگر نگارش به پایان می رسد و به این زودی ها وارد مرحله پیش تولید نمی شویم.  
 
وی با اشاره به ساخته جدید ابراهیم حاتمی کیا و پرداختن به موضوع شهدای مدافع حرم و داعش افزود: خوشحالم که در کنار کارگردانان بزرگ و اساتید در این حوزه و درباره این موضوع کار می کنم. این نکته مهمی است که در این عرصه کار شود، ولیکن خودم قریب به سه سال است که درخصوص داعش و شهدای مدافع حرم تحقیق های مکتوب و میدانی کرده ام و تا به ساخت نزدیک شوم.  
 
نجف زاده تاکید کرد: خیلی ها دوست دارند که علیه داعش و یا در خصوص شهدای مدافع حرم فیلم بسازند؛ اما آدم‌هایی که از این ژانر حمایت کنند و یا علی بگویند کم هستند.
 
وی در پایان در خصوص تولید فیلمنامه خود با موضوع ژانر اجتماعی گفت: این قصه در دو فضای تهران و شمال اتفاق می‌افتد و روایتگر فضایی خانوادگی است که یک نگاه ویژه و طنز به مرگ دارد. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین