کد خبر: ۷۶۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸
پارلمان انگلیس با هدف انتقام گرفتن از همسر رئیس‌جمهوری سوریه که با فعالیت در شبکه‌ای اجتماعی به شایعه پراکنی ‌رسانه‌های غرب درباره رویدادهای سوریه پاسخ می‌دهد، لغو تابعیت وی را پیشنهاد داده است.
ناطقان: پارلمان انگلیس با هدف انتقام گرفتن از همسر رئیس‌جمهوری سوریه که با فعالیت در شبکه‌ای اجتماعی به شایعه پراکنی ‌رسانه‌های غرب درباره رویدادهای سوریه پاسخ می‌دهد، لغو تابعیت وی را پیشنهاد داده است.
 
انگلیس از همسر اسد انتقام می‌گیرد
 
براساس گزارش تلگراف، پارلمان انگلیس به بهانه حمایت اسماء اسد از همسرش در شبکه های اجتماعی قصد دارد تابعیت وی را لغو کند.
 
براساس این گزارش، همسر بشار اسد هم اکنون از سفر به تمام کشورهای اروپایی منع است به غیر از انگلیس منع بوده، زیرا وی دارای تابعیت دوگانه انگلیسی- سوریه ای است.
 
انگلیس از همسر اسد انتقام می‌گیرد

 
به گزارش تلگراف، لیبرال دموکرات ها قصد دارند امروز با ارسال نامه ای به وزارت کشور بانگلیس پیشنهاد لغو تابعیت خانم اسد را مطرح کنند.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین