کد خبر: ۷۷۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
صفار: تا قبل از اعلام نظر شورای نگهبان فرصت بازگشت هست!
انتظار میرود جناب صفارهرندی و دیگر دوستداران محمود احمدی نژاد که البته مدعی ولایتمداری هستند، با در نظر داشتن مجموعه رفتارهای هزینه ساز و خودسرانه رئیس جمهور سابق در سالهای متمادی، بجای چراغ سبز نشان دادن به وی که می تواند منجر به تقویت توهم "خودمهم پنداری" او گردد، بر مطالبه عمومی ملت برای محاکمه احمدی نژاد تاکید کنند.
ناطقان: وزیر ارشاد دولت نهم طی سخنرانی در شهرقم به ثبت نام رئیس سابقش در انتخابات اشاره کرد و گفت:  گزینه رد صلاحیت برای احمدی نژاد به معنای پایان کار اوست، اما اگر به این مرحله نرسد در آینده فرصت تغییر و بازگشت وجود خواهد داشت!

محمدحسین صفارهرندی در حالی بعنوان سخنگوی نظام(!) به احمدی نژاد برای بازگشت "چراغ سبز" نشان داد که وی در ابتدای سال جاری اظهارات گستاخانه و بی ادبانه ای را بصورت مبهم و خطاب به فردی نامشخص در خوزستان به زبان آورد، و رسانه های معاند با بهره برداری و  "بازنشر" آن هلهله می کردند و بعد از آن علی رغم "نهی" رهبرمعظم انقلاب از پشت بلندگو، احمدی نژاد در کمال گستاخی برای انتخابات ثبت نام کرد.

به گزارش ناطقان؛ در روزهای اخیر آیت الله یزدی با تشریح یکی از جلسات رهبرمعظم انقلاب و محمود احمدی نژاد در ماه های پایانی دولت دهم گفت: ما شنیدیم در آن گفت‌و‌گو، آقا فرمودند او گفته که نظام اگر نتواند من را تحمل بکند! آقا هم گفتند که اگر نظام مسئولش من هستم که من تحمل کردم و شما را این دو - ‌سه ساله تحمل کردم! چطور می‌گوید که تحمل نمی‌کنند؟

از این رو انتظار میرود جناب صفارهرندی و دیگر دوستداران محمود احمدی نژاد که البته مدعی ولایتمداری هستند، با در نظر داشتن مجموعه رفتارهای هزینه ساز و خودسرانه رئیس جمهور سابق در سالهای متمادی، بجای چراغ سبز نشان دادن به وی که می تواند منجر به تقویت توهم "خودمهم پنداری" او گردد، بر مطالبه عمومی ملت برای محاکمه احمدی نژاد تاکید کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین