کد خبر: ۷۷۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۶
یک منبع محلی در استان نینوا گفت که یکی از برجسته ترین معاونان ابوبکر بغدادی به ضرب گلوله افراد ناشناس در مرکز تل عفر در غرب موصل کشته شد و داعش وضعیت آماده باش اعلام کرد.
ناطقان: به نقل از سومریه نیوز، این منبع محلی گفت:‌ افراد ناشناس حسب الله قوقازی، ملقب به امیر قوقازی را در نزدیکی خانه‌اش در مرکز شهرستان تلعفر در غرب موصل ترور کردند.

وی گفت:‌ قوقازی که در تلعفر زیاد ظاهر نمی‌شد از معاونان ابوبکر بغدادی، سرکرده اصلی داعش به شمار می‌آمد و کشته شدن وی، داعش را واداشت تا وضعیت آماده باش سراسری اعلام کند و عملیات بازرسی گسترده‌ای را در برخی از محله‌های مسکونی برای پیدا کردن عاملان این ترور آغاز کند.

این منبع گفت ترورهای پی در پی سرکرده‌های داعش نشانگر وجود اختلافات عمیق و ساختار این تشکیلات است و تردیدهایی نسبت به این امر وجود دارد که برخی از ترورها اساسا از سوی خود داعشی‌ها انجام می‌شود و این ترورها از سوی برخی از نیروهای داعش برای رسیدن به پست‌ها صورت می‌گیرد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین