کد خبر: ۷۷۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
رئیس فدراسیون فوتبال در پی وقوع سیل در استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و کردستان و درگذشت تعدادی از هموطنانمان پیام تسلیتی را صادر کرد.
ناطقان:به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج ، رئیس فدراسیون فوتبال در پی وقوع سیل در استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و کردستان و درگذشت تعدادی از هموطنانمان با صدور پیامی به بازماندگان این حادثه تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:
انا لله و انا الیه راجعون
نزول برکت الهی همواره موجب خرسندی و شکر نعمت بوده است اما بارش باران و حادثه  سیل در استان های اردبیل،آذربایجان شرقی،غربی و کردستان که باعث جان باختن تعدادی از هم میهنانمان انجامید، موجب تألم خاطر و تاثر فراوان همه ما شد. امید است طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مسئولان ذیربط در کمک رسانی به آسیب دیدگان و کاستن رنج و اندوه آنان کوتاهی نکنند.
بدینوسیله  فدراسیون فوتبال به همه  داغدیدگان حادثه دلخراش و مصیبت بار سیل اخیر و خانواده های معزی ضمن همدردی تسلیت گفته و برای بازماندگان از درگاه خداوند متعال صبر جمیل و برای عزیزان از دست رفته غفران الهی خواستار است.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین