کد خبر: ۷۷۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: عاملان درگیری مسلحانه و تیراندازی در یکی از روستاهای توابع شهر کرمانشاه، توسط ماموران انتظامی دستگیر و به دستگاه قضایی معرفی شدند.
ناطقان:سرهنگ رضا شیرزادی اظهار کرد: شب گذشته پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک مورد تیراندازی در یکی از روستاهای توابع شهر کرمانشاه، ماموران انتظامی شهرستان در کوتاهترین زمان ممکن به منطقه اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور پلیس در محل مشخص شد که اشخاصی به دلیل خصومت شخصی به درب منزل یکی از اهالی روستا مراجعه و به سمت منزل وی تیراندازی کردند که خوشبختانه خسارت جانی به همراه نداشت.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران انتظامی شهرستان دستگیری متهمان را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند و پس از انجام اقدامات اطلاعاتی محل اختفای عاملان تیراندازی را شناسایی و آنان را دستگیر کردند.

شیرزادی با بیان اینکه متهمان به دستگاه قضایی معرفی شدند، اظهار کرد: اجازه نخواهیم داد عده‌ای هنجارشکن، نظم و امنیت عمومی شهروندان را به مخاطره بیاندازند و جامعه را ناامن جلوه دهند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین