کد خبر: ۷۷۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵
کاپیتان آبی های لندنی آخرین ستاره از نسل طلایی گذشته چلسی است که در تابستان از این تیم جدا خواهد شد.
ناطقان: باشگاه چلسی تأیید کرد جان تری، کاپیتان این تیم بعد از 22 سال حضور در تیم در پایان فصل چلسی را ترک خواهد کرد.
 
جان تری 35 ساله رکورددار بیشترین تعداد بازی در لیگ جزیره (با 488 بازی) برای چلسی است. وی همچنین بهترین مدافع گلزن تاریخ لیگ جزیره هم لقب گرفته است. کاپیتان چلسی 66 بار برای تیمش گلزنی کرده است.
 
تری از سال 1998 در این باشگاه لندنی عضویت دارد. بازیکنی که در این 22 سال موفق شده 713 بازی با پیراهن چلسی در تورنمنت‌های مختلف بازی کند. وی در این مدت موفق به کسب افتخارات زیادی همراه با آبی‌پوشان در اروپا و انگلیس هم شده است؛ 4 قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، 5 قهرمانی در جام حذفی انگلیس، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، 3 قهرمانی در جام اتحادیه و یک قهرمانی در لیگ اروپا افتخارات تری هستند.

ستاره انگلیسی در این فصل در بیشتر بازی‌های چلسی نیمکت‌نشین بوده است؛ بازیکنی که در صورت قهرمانی چلسی با مربیگری آنتونیو کونته در لیگ برتر برای پنجمین بار با آبی‌ها قهرمان جزیره خواهد شد. شنیده می‌شود تری شاید برای ادامه فوتبال خود راهی لیگ آمریکا شود، البته این امکان هم وجود دارد که تری در پایان فصل تصمیم به خداحافظی از فوتبال بگیرد.
منبع: میزان
برچسب ها: جان تری ، چلسی ، لندن
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین