کد خبر: ۷۷۶۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان تهران گفت: به یک هزار و پانصد واحد تولیدی تهران برای تولید و اشتغال تسهیلات پرداخت شد.
ناطقان:مس فروش تصریح کرد ،در راستای اجرای برنامه های ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ومصوبات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال 1395 بیش از 30درصد واحدهای تولیدی متقاضی تسهیلات موفق به دریافت وام شدند.  
 
وی با اشاره به پیگیری مصوبات سال 95 و ادامه جلسات ستاد در سالجاری جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری  افزود:ستاد تسهیل و رونق تولید استان تهران درسال قبل 192 جلسه برگزار نموده کهیک هزار و  512 مصوبه صادر که بیش از 50درصد آن اجرایی شده است. 
وی تصریح کرد : تاثیر پرداخت تسهیلات به واحدهای کوچک و متوسط در سال جاری بیشتر خواهد شد و بازگشت به حداکثر تولید و اشتغال زایی از اهداف قابل دسترس است که با همت همه مسئولین و بانکهای عامل به  نتیجه دلخواه خواهیم رسید. 

مس فروش یادآور شد: میزان اشتغال تثبیت و ایجاد شده در سال کاری قبل بیش ازچهار هزارو 800نفر بوده است که با برنامه های ابلاغی فرماندهی اقتصاد مقاومتی و تاکید وزیر صنعت،معدن و تجارت شاهد اتفاقات خوبی در حوزه رونق تولید و اشتغال  در سالجاری خواهیم بود.

منبع:شاتا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین