کد خبر: ۷۷۷۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
رائد شاکر جودت رئیس پلیس عراق اعلام کرد: نیروهای عراقی موفق به هلاکت ابو عبدالرحمن معاون اول ابوبکر البغدادی در کرانه راست موصل شده اند.
ناطقان: به نقل از النهرین، حیدر العبادی نخست وزیر عراق که صبح امروز برای بازدید از یگانهای نظامی شرکت کننده در عملیات نینوا می آییم به موصل رفته است با فرماندهان این عملیات نشست برگزار کرد.

در این نشست، العبادی در جریان آخرین روند عملیات آزاد سازی نینوا قرار گرفت.

این در حالی است که رائد شاکر جودت رئیس پلیس عراق اعلام کرد: نیروهای عراقی موفق به هلاکت ابو عبدالرحمن معاون اول ابوبکر البغدادی در کرانه راست موصل شده اند.

وی افزود: در حمله به مقر داعش در محله الزنجیلی در کرانه راست موصل، معاون اول ابوبکر البغدادی به هلاکت رسید.

در همین حال عبدالوهاب الساعدی از فرماندهان نیروهای مبارزه با تروریسم عراق اعلام کرد: نیروهای مبارزه با تروریسم عراق به پیشروی در محله الثوره در غرب و شرق آن ادامه دادند.

وی افزود: درگیری ها در محله التنک برای کامل کردن روند آزاد سازی آن ادامه دارد و شمار زیادی از داعشی ها به هلاکت رسیده اند.

الساعدی تاکید کرد: تعداد زیادی از خودروهای بمبگذاری شده داعش منهدم شده است و گذرگاه امنی برای خروج غیر نظامیان از مناطق درگیر به محله های امن و آزاد شده ایجاد شده است.

در همین حال نیروهای عراقی موفق به آزاد سازی المدینه القدیمه در کرانه راست موصل شدند.

درگیری در مناطق اطراف مناره الحدباء در کرانه راست موصل ادامه دارد.

منابع عراقی از کشته شدن وزیر امور عشایر داعش موسوم به ابو عبدالله الشبکی در حمله هوایی به مواضع داعش در منطقه الزنجیلی در کرانه راست موصل خبر دادند.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین