کد خبر: ۷۷۷۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷
گالری «فردا» در نمایشگاهی با نام «۱۲ پلان آخر» مجموعه نقاشی‌های ۱۲ هنرمند نقاش را به‌نمایش درخواهد آورد.
ناطقان: به نقل از روابط عمومی این گالری، آثار ۱۲ هنرمند جوان نقاش در این نمایشگاه ارائه می‌شود. این هنرمندان پلانی آخر از رویاها و ذهن‌شان را در آثار منعکس کرده‌اند و در نمایشگاه ارائه خواهند کرد.

در این نمایشگاه حدود ۳۰ اثر از مهسا زندوکیلی، بنفشه انیش، زیبا پاکار، عصمت واحدی، فاطمه ابراهیمی، آرزو غلامی، مهرنوش ساوری، غزال وکیلی، مریم صباحی، مهرنوش فرض الهی، نازنین زادمهر و یلدا فخیمی روی دیوار خواهد رفت.

در بیانیه این نمایشگاه آمده است: در عرصه‌ای که هر فرد نقش خود را در پلان زندگی نقش‌آفرینی می‌کند، هنرمند پلان‌های مختلفی را مانند واقعیت، رویا و خیالات از پیش روی خود می‌گذراند. ما نقش‌آفرینان در ذهن خود از هر روایت و داستانی، از هر اتفاق و حادثه‌ای، تصویری می‌سازیم و تدوین‌گران ماهری بر نقش‌های ساخته ذهن‌مان هستیم. سانسورچی‌های بی‌مانندی که هرچه را خود می‌خواهیم در تصاویرمان حذف و اضافه می‌کنیم و آنقدر در این کار ماهر شده‌ایم که تصاویر را مونتاژ بر هم مانند واقعیت نمایان کرده و قطعه‌ای جدید منطبق بر واقعیت را پس از پروراندن در ذهن بروز می‌دهیم. هر تصویری که می‌سازیم همچون پلانی از فیلم است که نمی‌توان آغاز و پایانی بر آن تداعی کرد، مگر آن را به تماشا نشست. هر زمان که تصویری را بر سطحی با خط و رنگ نقش می‌زنیم، پلانی آخر از رویاها و ذهن‌مان را منعکس کرده و هر اثری، پلان آخری از روح و ذهن ماست.

این نمایشگاه از یکم اردیبهشت‌ماه تا هفتم این ماه برپاست و علاقه‌مندان برای دیدن آن می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به گالری فردا واقع در خیابان کریمخان‌زند، زیر پل کریمخان، خیابان حسینی، کوچه اعرابی ۶، پلاک ۲، واحد ۲ مراجعه کنند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن ۸۶۰۷۲۶۰۲ تماس بگیرند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین