کد خبر: ۷۷۷۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶
رئیس پلیس آگاهی استان قم، از دستگیری سارق 10 میلیارد ریالی طلا و جواهرات منزلی در قم خبر داد.
ناطقان: سرهنگ احمد کرمی با اعلام این خبر، افزود: با طرح شکایت یکی از همشهریان مبنی بر اینکه پس از بازگشت از مسافرت متوجه غیر فعال بودن دزدگیر و به سرقت رفتن سکه، طلا و جواهرات نفیس موجود در منزلش به ارزش یک میلیارد تومان شده است، بلافاصله پرونده تشکیل و موضوع در دستور کار مأموران آگاهی استان قرار گرفت.


 وی افزود: سپس با اعزام مأموران به محل و بررسی دقیق جغرافیای جرم و همچنین انجام اقدامات پلیسی یک سارق سابقه دار شناسایی و دستگیر شد.


رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: متهم که در تحقیقات با کتمان حقیقت قصد فرار از قانون را داشت با توجه به شواهد موجود اعتراف کرد، از تمکن بالای این خانواده بواسطه همسر خود که خدمتکار منزل شان است اطلاع یافته و اقدام به سرقت کرده است. سرانجام با دستگیری مالخر متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین