کد خبر: ۷۷۸۰۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۴
وزیرارشاد در گفتگو با ناطقان:
این عضو کابینه ادامه داد: یادمان نرود دولت یازدهم اداره کشور را با تورم حدود 40درصد، رشدمنفی اقتصادی و مجموعه ای از چالشها آغاز کرد، اما با برنامه ریزی عقلانی امروز تورم به حدود 10درصد و "رشداقتصادی" به بیش از 8درصد رسیده است.
وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار "ناطقان" پیرامون آثار ازسرگیری اعزام زائران ایرانی به عربستان گفت: در کنار مسائل عبادی، حج یک پیام و مفهوم بزرگ فرهنگی دارد و بواقع می توان گفت 80هزار زائر ایرانی نماینده 80میلیون ایرانی هستند و این مسئله در تولید و بازتولید فرهنگ دینی در جامعه موثر است.

صالحی امیری در پاسخ به این سوال که کارنامه دولت یازدهم را چگونه ارزیابی می کند، تاکید کرد: برای رسیدن به تحلیلی درست پیرامون وضعیت فعلی کشور باید توجه داشته باشیم روحانی دولت را در چه شرایطی تحویل گرفت؟ و در آن صورت هر انسان منصفی گواهی خواهد داد روند حرکت کشور روبه جلو و امیدوار کننده است.

این عضو کابینه ادامه داد: یادمان نرود دولت یازدهم اداره کشور را با تورم حدود 40درصد، رشدمنفی اقتصادی و مجموعه ای از چالشها آغاز کرد، اما با برنامه ریزی عقلانی امروز تورم به کمتر از 10درصد و "رشداقتصادی" به بیش از 8درصد رسیده و قطعا این نتایج "اتفاقی" نیست.

وزیرارشاد در پاسخ به این سوال که چرا در دولت روحانی همچون دولت قبل شاهد جنجال بین قوا و بگومگوهای سیاسی نبودیم، گفت: قطعا اگر هر دولتی "قانون" را ملاک حرکت خود بدانند، دچار چالش نخواهد شد و از گذشته تا امروز هرکجا شاهد "قانون گریزی" بودیم، مناقشات از همانجا آغاز شد.

صالحی امیری در پاسخ به نوع روابط رئیس جمهور و دولت با رهبرمعظم انقلاب تاکید کرد: شخص آقای دکتر روحانی روابط دیرینه و صمیمی با حضرت آیت الله خامنه ای دارند و مجموعه دولت یازدهم همواره تابع نظرات مقام معظم رهبری است و البته تاکید داریم گفتمان حاکم بر نظام فرهنگی کشور، گفتمان رهبری خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین