کد خبر: ۷۷۸۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: بیش از ۲۵۷ شبکه ماهواره‌ای تلویزیونی علیه اعتقادات و ایمان جامعه ما برنامه تولید و پخش می‌کنند که در دهه ۷۰ تنها دو شبکه منافقین و سلطنت‌طلب وجود داشت.
ناطقان:علی دارابی صبح امروز در بیست و سومین همایش مدیران هیئت رزمندگان اسلام سراسر کشور که در محل مجتمع آموزشی فرهنگی امامت مشهد برگزار شد اظهار داشت: دهه 70 شعار توسعه اقتصادی و ترمیم خرابی‌های بعد از جنگ مطرح بود و توجه به فرهنگ کمرنگ شد و این هیئت رزمندگان اسلام بود که توانست اندیشه و گفتمان امام و رهبری را تبیین کند.

وی افزود: بزرگترین خدمت هیئت رزمندگان صیانت از نیروی انقلابی و مقاومت ادرباره جریان ضد ارزشی در جامعه بود.

دارابی تصریح کرد: در ادوار مختلف هیئت رزمندگان توانسته مرکزی برای تجمیع نیروهای انقلابی و جبهه و جنگ باشد و در برابر جربان‌های انحرافی نه تنها مقابله بلکه از طریق برنامه‌هایی که دارد روشنگری کند و بازخوانی هویت ایرانی و اسلامی جامعه را برعهده گیرد.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما با بیان اینکه هیئت رزمندگان اسلام شجره طیبه‌ای است که ریشه‌های آن در کشور گسترده شده است، گفت: شما با برگزاری مراسمات در وحدت و همبستگی و صیانت از فرهنگ و نهضت عاشورا تلاش قابل توجهی انجام می‌دهید.

دارابی با اشاره به اینکه ستاد بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب در همه شهرها تشکیل شده است، گفت: در گزارشی که خدمت مقام معظم رهبری درباره فعالیت‌های شبکه‌های ضد انقلاب برای تطهیر رژیم پهلوی تقدیم کردم ایشان برای مقابله با آنها گفتند که از تبلیغات مستقیم خودداری شود، کارنامه و خدمات انقلاب در طول سال و به طور تدریجی تبیین کنید و  از هنر نمایش استفاده کنید.

وی خاطرنشان کرد: امروز این انقلاب با همه پیشرفت‌ها شاهد هجوم نامحرمان است و بیش از257 شبکه ماهواره تلویزیونی علیه اعتقادات و ایمان جامعه ما برنامه تولید و پخش می‌کنند که در دهه 70 تنها دو شبکه منافقین و سلطنت‌طلب وجود داشت.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما با بیان اینکه باید تخصص جامعه را متناسب با 20 سال آینده بشناسیم، گفت: امروز حجم بسیاری از شبهات در حوزه اعتقادی جوانان ما را مورد هجوم قرار داده و در کنار کارهای معرفتی و دینی، یکی از رویکردهای آتی هیئت رزمندگان این است که باید مسلح بر این شویم که دشمنان چه شبهاتی مطرح می‌کنند و پاسخ مناسب به آن چیست.

دارابی خاطرنشان کرد: تربیت نسل مداحان و سخنران فاضل با سواد و مردمی دارای اهمیت است چرا که یکی از مشکلات ما دور بودنمان از کف جامعه و مشکلات مردم است که باید در این راستا اقدام شود.

وی با اشاره به ایجاد گروه دوستی و مودت هیئت رزمندگان با هیئت رزمندگان خارج از کشور گفت: این گروه‌های دوستی و هیئت‌ها می‌تواند تصویر خوبی از جمهوری اسلامی در دنیا تصویر کند و تاثیرگذار باشد.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما تصریح کرد: دوستان ما در صداوسیمای استان‌ها درخواست دارند که گاهی خیلی دیر از برنامه‌های هیئت رزمندگان در استان‌شان باخبر می‌شود پس ارتباط هیئت رزمندگان هر استان و صداوسیمای خود بیشتر شود.

دارابی ادامه داد: اماکن مذهبی در شهرستان‌ها در اولویت برنامه‌های هیئت رزمندگان قرار گیرد تا با پوشش این برنامه‌ها توسط صداوسیما معرفی اماکن مذهبی کشور هم انجام شود‌.

وی در پاسخ به سوالی درباره پخش مناظرات انتخاباتی گفت: باتوجه به جمعیت زیادی که ثبت‌نام کردند مناظره‌ها مثل سال 92 به صورت جمعی بوده و دوبه‌دو نخواهد بود.

منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین