کد خبر: ۷۷۸۸۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از عزم جدی مجلس برای اصلاح نظام بانکداری کشور خبر داد.
ناطقان: صدیف بدری در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان اردبیل با بیان اینکه امسال از طرف مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید-اشتغال مزین شده است، گفت: خوشبختانه عزم جدی در دولت، مجلس و قوه قضائیه وجود دارد که به این موضوع بیش از گذشته عنایت شود.

وی افزود: در حال حاضر فضای خوبی در کشور ایجاد شده است، تا با همکاری قوای سه گانه و کمک بخش خصوصی بتوان قدم‌های عملیاتی در بحث تولید و حل مشکل اشتغال برداشت.

بدری با بیان اینکه باید به سمت و سوی کارشناسی کردن مسائل محوری جامعه برویم، تصریح کرد: اولویت اول ما اصلاح نظام بانکداری کشور است که در این راستا عزم مجلس شورای اسلامی جدی است؛ چراکه مشکلات جدی در سیستم بانکی وجود دارد.

نماینده اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خوشبختانه دولت در کنترل تورم توفیق داشته است، خاطرنشان کرد: متاسفانه در بحث بانکی نظارت کافی وجود نداشته است و در حال حاضر اقتصاد مشکل کشور است که باید به آن توجه ویژه شود.

وی با بیان اینکه در صنایع کوچک و متوسط توفیقات مطلوبی نداشته‌ایم که این مهم نیازمند عنایت ویژه دولت در سال جاری است، افزود: دیدگاه مسئولان استان نیز باید نسبت به گذشته تغییر کند و دیدگاهشان حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری باشد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین