کد خبر: ۷۷۹۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
طی سال 1395 نسبت به سال 1394، تعداد پروازها، حدود 25 درصد و تعداد مسافرین جابجا شده، معادل 42 درصد افزایش داشته است.
ناطقان: در راستای تاکیدات مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش مبنی بر توسعه شبکه پروازی، ارتقاء خدمات و تقویت صنعت گردشگری در جزیره کیش این شرکت با تلاشهای شبانه روزی مسئولان وکارکنان خود موفق به افزایش آمار پرواز و مسافران جابجا شده در سال 95 شد.

طی سال 1395 نسبت به سال 1394، تعداد پروازها، حدود 25 درصد و تعداد مسافرین جابجا شده، معادل 42 درصد افزایش داشته است.

در سال 1395، حدود 57 درصد از تعداد پروازهای و مسافرین جابجا شدۀ مسیرهای داخلی شرکت، در مسیرهای مرتبط با جزیرۀ زیبای کیش (ورودی و خروجی) بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، تعداد پروازها، حدود 22 درصد و تعداد مسافرین، معادل 36 درصد افزایش یافته، همچنین تعداد پروازها و مسافرین در مسیرهای داخلی غیر از کیش، به ترتیب 33 و 50 درصد افزایش داشته است.

شایان ذکر است فرودگاه جزیره کیش، با نشست و برخاست 2,489 پرواز و اعزام و پذیرش، تعداد 307,613 مسافر (با سهم 3/6 درصدی)، از لحاظ تعداد مسافر چهارمین فرودگاه پر تردد در اسفند ماه 1395 بوده که معادل 39 درصد تعداد پروازها و 36 درصد تعداد مسافرین در مسیر جزیره کیش، سهم شرکت هواپیمائی کیش شده است. طی این ماه، تعداد نشست و برخاست، پروازهای داخلی فرودگاه جزیره کیش، معادل 15 درصد و اعزام و پذیرش مسافرین آن، حدود 22 درصد افزایش یافته است.
برچسب ها: کیش ایر ، منطقه آزاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین