کد خبر: ۷۷۹۶۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵
نخست وزیر عراق در سفر به موصل ضمن برگزاری جلسه با فرماندهان ارتش عراق و الحشد الشعبی با حضور در خیابان های این شهر با مردم نیز دیدار کرد.
ناطقان: نخست وزیر عراق روز چهارشنبه در یک جلسه ویژه با فرماندهان الحشد الشعبی و همچنین جمعی از فرماندهان عملیات ارتش عراق، گفت: پیروزی نهایی بر گروه تروریستی تکفیری داعش نزدیک شده است.

«حیدر العبادی» روز چهارشنبه به موصل رفت و در این شهر با فرماندهان الحشد الشعبی و برخی فرماندهان نیروهای عملیاتی یک جلسه فوق العاده برگزار کرد.

در بیانیه صادره از سوی دفتر نخست وزیری عراق ، آمده است، العبادی در این جلسه به فرماندهان نظامی گفته که پیروزی نزدیک شده است و پس از حصول پیروزی های نظامی، کار سازندگی و بازسازی مناطق ویران شده را آغاز خواهیم کرد.

وی از الحشد الشعبی خواست ، در عرصه سازندگی و بازسازی نیز به تلاش‌های خود همانند دوران جنگ علیه داعش ادامه دهند، چنانکه تلاش‌ها و مجاهدت‌های الحشد الشعبی پیروزی‌های بزرگی را بر علیه تروریست‌ها رقم زد که همه نظاره‌گر آن بوده‌اند.

در این جلسه ابومهدی المهندس جانشین فرماندهی الحشد الشعبی، هادی العامری دبیر کل سازمان بدر و از فرماندهان ارشد الحشدالشعبی و نیز ابو علی البصری مسئول عملیات الحشدالشعبی حضور داشتند.

حیدر العبادی روز چهارشنبه راهی موصل شد که طی یک ماه گذشته روند عملیات در این شهر علیه داعش به میزان قابل ملاحظه ای کند شده بود.

تاکنون نزدیک به ۸۰ در صد بخش غربی شهر موصل به دست نیروهای عراقی آزاد شده است و تنها برخی مناطق از جمله تلعفر در غرب، الحضر در جنوب و البعاج در نزدیکی مرزهای سوریه هنوز تحت کنترل داعش قرار دارند.















منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین