کد خبر: ۷۸۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵
رئیس پلیس آگاهی گیلان از دستگیری قاتل هفت زن میانسال که پس از سرقت زیورآلات زنان را به قتل می‌رساند در رشت خبر داد.
ناطقان: فرهاد فلاح‌کریمی امروز با اشاره به اعلام مفقودی تعدادی از زنان میانسال در رشت و شهرستان‌های هم‌جوار اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی موضوع مذکور را پیگیری کردند و با اقدام‌های فنی و پلیسی راز جنایت آشکار شد.

وی ادامه داد: پس از ماه‌ها فعالیت فنی نامحسوس پلیسی مردی 40 ساله که جنایت‌های مذکور را مرتکب شده در شهرستان رشت شناسایی و پس از تغییر مکان‌های مختلف دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی گیلان به اعتراف به قتل هفت فقره زنان میانسال در رشت و شهرستان‌های هم‌جوار با انگیزه سرقت زیورآلات توسط قاتل مذکور اشاره کرد و افزود: قاتل در قالب راننده مسافرکش سوژه‌های خود را از بین تعدادی زنان که از وضعیت نابسامان اجتماعی برخوردار بودند، انتخاب کرده و پس از قتل زیورآلات آنها را به سرقت برده است.

فلاح‌کریمی با بیان اینکه قاتل و همسر دوم ازدواج موقت او سابقه‌دار بوده و دارای یک فرزند هستند، تصریح کرد: سال 1387 نخستین قتل توسط قاتل مذکور انجام شده ضمن اینکه اموال مسروقه از متهم کشف شده است.

وی در پایان با تأکید بر استفاده مردم از ناوگان حمل و نقل عمومی در مسافرت‌های بین‌شهری، بیان کرد: شهروندان موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین