کد خبر: ۷۸۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸
فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری اعضای یک باند سرقت خانوادگی که چهار میلیارد ریال اموال مردم را به سرقت برده بودند، خبر داد.
ناطقان:سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان با تلاش شبانه روزی خود موفق شدند اعضای یک باند سرقت که به صورت خانوادگی به 55 خانه ویلایی و خانه باغ در نقاط مختلف استان دستبرد زده بودند را شناسایی و دستگیر کنند. رسیدگی به موضوع سرقت ‌ها، با مراجعه حجم زیادی از مالباخته ها به پلیس آگاهی که اموال آنها به سرقت رفته بود، کلید خورد.

وی ادامه داد: با وقوع این سرقت ها بلافاصله ماموران وارد عمل شده و با فعال سازی منابع خبری و همچنین استفاده از شگردهای خاص پلیسی و بررسی شیوه های سرقت ،موفق شدند اعضای این باند را که با استفاده از یک دستگاه خودرو پراید و گشت زنی در نقاط مختلف استان سوژه های مورد نظر را انتخاب می کردند، شناسایی کنند.

این مقام ارشد انتظامی استان گفت: با شناسایی این باند، ماموران متوجه شدند سارقان با استفاده از یک دستگاه خودرو وانت در نیمه های شب وارد منازل شده و تاکنون به 55 خانه ویلایی دستبرد زده و لوازم خانگی از قبیل یخچال، کولر، تلویزیون و دیگر اموال آنان را به سرقت برده‌اند. با کسب اطلاعات به دست آمده و شناسایی کامل محل اختفاء متهمان ماموران وارد عمل شده و طی یک مرحله عملیات غافلگیرانه اعضای این باند خانوادگی سرقت را دستگیر کردند.

جاویدان با اشاره به اینکه بیش از یک دستگاه کامیون لوازم مسروقه از متهمان کشف شده، گفت: ارزش ریالی اموال مکشوفه از متهمان بیش از چهار میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی گلستان در پایان تصریح کرد: تاکنون 30 مالباخته با مراجعه به پلیس آگاهی شکایت خود را از اعضای این باند سرقت خانوادگی عنوان کرده اند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین