کد خبر: ۷۸۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
وبسایت «هنرلند» با همکاری ماهنامه «مدیریت ارتباطات»، فصلنامه «سرزمین هنر» و «فرهنگسرای ارسباران» هفتادو هفتمین سالگرد تولد رادیو را جشن می گیرد.
ناطقان:هنرلند اعلام کرد، «چهارم اردیبهشت سال یک‌ هزار و سیصد و نوزده هجری شمسی «رادیو» به طور رسمی در تهران فعالیت خود را آغاز کرد. رسانه‌ای که آهسته و شیرین قدم برداشت و رفته رفته جای خود را در خانه قلب مردم ایران باز کرد. در روزهای غم و شادی این مردم همراه و همدمشان بود. رادیو از کودتای ۲۸ مرداد تا پیروزی انقلاب اسلامی، از جنگ تحمیلی تا آزادی اسرا، از عید نوروز تا محرم و رحلت امام در همه تلخی و شیرین‌های ایام، جشن‌ها و سوگواری‌ها همراه مردم کشورمان بوده است.

این رسانه نجیب در این هفتاد و هفت سال عمر پربارش فراز و فرودهای بسیاری را پشت سرگذاشته است اما همیشه با وقار ایستاده است تا بگوید دوستمان دارد و ما نیز دوستش داریم. به همین مناسبت وب‌سایت «هنرلند» با همکاری ماهنامه «مدیریت ارتباطات»، فصلنامه «سرزمین هنر» و «فرهنگسرای ارسباران» اقدام به برگزاری مراسمی ساده و صمیمی برای تجلیل از پیشکسوتان رادیو کرده است.»

در این مراسم که از ساعت ۱۸:۳۰ روز سوم اردیبهشت برگزار می‌شود، فیلم مستند «آقای هرتز» با حضور کارگردان آن (صادق داوری فر) نیز به نمایش درخواهد آمد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین