کد خبر: ۷۸۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹
میرکاظمی: قالیباف و رییسی میخواهند با هم رقابت کنند!
عضو ستاد انتخاباتی ابراهیم رییسی در پاسخ به این پرسش که آیا آقای رئیسی می خواهد به نفع قالیباف از انتخابات کناره گیری کند؟ گفت: قالیباف و رییسی برخلاف جهانگیری و روحانی، می‌خواهند با یکدیگر رقابت کنند.
ناطقان: مسعود میرکاظمی عصر امروز طی سخنانی در سلسله نشست های انتخاب نسل سوم، در پاسخ به این پرسش که آیا آقای رئیسی می خواهد به نفع قالیباف از انتخابات کناره گیری کند، گفت: آقایان قالیباف و رییسی می خواهند با یکدیگر رقابت کنند، آنان بر روی دو صندلی نشسته‌اند و مانند آقای جهانگیری و روحانی نیستند که دو صندلی را اشغال کرده‌اند اما یکی هستند.

وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره استفاده از نظرات سعید جلیلی در ستاد انتخاباتی رئیسی، گفت: آقای جلیلی از روزی که برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری انصراف خود را اعلام کرد، با ستاد آقای رئیسی همکاری می‌کند و سایر دوستان نیز به همین شکل با ستاد انتخاباتی آقای رئیسی همراه هستند.

گسست زودهنگام در ائتلاف "جمنا" در حالی به وقوع پیوست که پیش از این "چمران"(عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب) اعلام کرده بود؛ هیچ یک از نامزدهای این ائتلاف با یکدیگر رقابت نخواهند کرد و همه آنها به نفع کاندید اصلح کنار خواهند رفت.

به گزارش ناطقان؛ در تحلیل های مطرح شده میان اعضای ارشد ستاد محمدباقر قالیباف این "عقیده" وجود دارد که با توجه به شناخت عمومی و سابقه اجرایی شهردار تهران، امروز تنها گزینه ای که توان رقابت با حسن روحانی را دارد، محمدباقر قالیباف است و نه هیچ شخص دیگر.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین