کد خبر: ۷۸۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸
عتباتی گفت: دو نفر از اراذل اردبیل که دارای سوابق کیفری متعددی بودند و با تهدید و قدرت نمایی با چاقو برای نوامیس مردم ایجاد مزاحمت می‌کردند دستگیر شدند.
ناطقان:ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: با هماهنگی دادستانی، پلیس اطلاعات وامنیت، فرماندهی انتظامی استان و همچنین فرماندهی انتظامی شهرستان اردبیل دو نفر از اراذل و اوباش تحت تعقیب دادستانی اردبیل، طی یک عملیات سریع شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت: این دو نفر که دارای سوابق کیفری متعددی نیز بودند با مصرف مشروبات الکلی، اقدام به اخلال در نظم عمومی، سلب امنیت و آسایش شهروندان، تهدید و قدرت نمایی با چاقو و مزاحمت برای نوامیس مردم می‌کردند.

دادستان اردبیل با اعلام اینکه هر دو متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده اند، تأکید کرد: با هر نوع اقدام مجرمانه و اوباش گری که موجب اخلال در نظم و امنیت و آسایش و آرامش شهروندان شود به شدت مقابله و برخورد خواهد شد.

عتباتی در پایان از عموم شهروندان درخواست کرد تحرکات اراذل واوباش را به دادستانی مرکز استان در اسرع وقت گزارش کنند.

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین