کد خبر: ۷۸۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹
سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ اعتراف کرد که تیمش عملکرد بدی در دیدار برابر ماینتس داشت و تساوی نتیجه عادلانه ای بود.
ناطقان:به نقل از اسکای اسپورت، بایرن مونیخ دو امتیاز حساس دیگر را در بوندسلیگا از دست داد. شاگردان آنچلوتی در هفته سی ام در آلیانس آره نا از ماینتس پذیرایی کردند و با تساوی دو بر دو متوقف شدند.

آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی اعتراف کرد که تیمش عملکرد خوبی از خود نشان نداد. او گفت‌:  عملکرد خوبی از خود نشان ندادیم و باید بگویم بازی را که از تیمم انتظار داشتم به نمایش نگذاشتیم. ماینتس حریف قوی بود و به خوبی دفاع کرد و همین باعث شد تا در نهایت نتوانیم به پیروزی برسیم.

او ادامه‌ داد: نتیجه‌ عادلانه بود و باید اعتراف کنم که نتوانستیم خوب ظاهر شویم. دو امتیاز حساس دیگر را از دست دادیم، اما  هم چنان صدرنشین هستیم و باید به کار خود ادامه‌ داد و این شکست را فراموش کرد.

آنچلوتی درباره آسیب دیدگی آلابا ‌اضافه کرد: آلابا، بازیکنی کلیدی و تاثیر گذار برای ما است. باید ببینیم که آیا او می‌تواند  در دیدار حساس چهارشنبه شب به میدان برود یا نه. هنوز چیزی معلوم نیست.

بایرن مونیخ با وجود تساوی برابر ماینتس با ۷۰ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی باقی ماند اما  اختلاف این تیم با لایپزیگ در صورت پیروزی این تیم در بازی امروز به ۶ امتیاز کاهش خواهد یافت و زنگ خطر برای تیم آنچلوتی به صدا درمی آید.

بایرن مونیخ در نیمه نهایی جام حذفی آلمان باید چهارشنبه شب به مصاف بوروسیا دورتموند برود. آنچلوتی درباره این دیدار حساس، گفت‌: قول می‌دهم  که در دیدار برابر دورتموند متفاوت ظاهر شویم. برای صعود به فینال نهایت تلاش خود را به کار می گیریم. تنها به دنبال پیروزی و فینالیست شدن هستیم.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین