کد خبر: ۷۸۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
ستاره بلژیکی چلسی به نیمکت نشینی خود در دیدار برابر تاتنهام واکنش نشان داد و تصمیم آنتونیو کونته را ستود.
ناطقان:به نقل از BBC، چلسی در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس به مصاف تاتنهام رفت و توانست با نتیجه‌ چهار بر دو به پیروزی برسد و به فینال راه پیدا کند.

نکته جالبی که درباره این دیدار وجود داشت این بود که آنتونیو کونته به چند بازیکن اصلی و تاثیرگذار خود مانند ادن هازارد و دیگو کاستا استراحت داده بود. البته هر دو بازیکن در نیمه دوم به میدان رفتند و هازارد موفق به گلزنی هم شد. 

هازارد در مورد نیمکت‌نشینی گفت‌: کونته نشان داد که مربی بزرگی است. او من را نیمکت نشین کرد اما جالب این که ویلیان که به عنوان جایگزین در ترکیب اصلی به میدان رفت. ویلیان بسیار خوب ظاهر شد و دو گل به ثمر رساند و این نشان می‌دهد تصمیم کونته تا چه اندازه درست بوده است.

هازارد درباره پیروزی تیمش هم عنوان کرد: پیروزی برابر تاتنهام همواره برای بازیکنان و هواداران چلسی لذت‌بخش است. این نخستین فینال من بعد از پنج سال است که می‌خواهم با جام همراه شود.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین